Gastenboek

Laat een bericht achter

Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
34 berichten.
Wendy Vos Wendy Vos uit Bruchem schreef op 26 juni 2022 om 18:42:
Vandaag eten afgehaald. Bestelling was helaas niet helemaal goed en niet compleet.
Na gebeld te hebben mochten wij alvast beginnen met eten en werd de rest nabezorgd (op de fiets!). Top service.
Het was erg lekker.
Anky Anky uit Tiel schreef op 30 mei 2022 om 15:39:
Hebben gisteren heerlijk gegeten. We kwamen toevallig in Zaltbommel terrecht en hadden zin in Chinees eten. We kenden het restaurant niet van tevoren en waren wel verbaasd dat er 2 tafeltjes stonden in een ruimte waar ook de afhaal was maar zijn toch gebleven en wat hebben we lekker gegeten. Achteraf viel de hinder door de afhaal reuze mee. Heel vriendelijk personeel en het eten een echte aanrader
Marcel Baijense Marcel Baijense uit Gameren schreef op 11 mei 2022 om 22:13:
Afgelopen zaterdag genoten van een heerlijk buffet ter ere van mijn 50 jarige verjaardag. Alles was super lekker!
Gabriels Gabriels uit Roosendaal schreef op 9 oktober 2021 om 13:48:
Mijn vriendin en ik waren van 1 okt tot 8 okt 2021 in Zaltbommel, verschillende keren eten gehaald bij SUUS. In een woord voortreffelijk. Bedankt, Shirley en Lambert uit Roosendaal.
Gerrit Jan Gerrit Jan uit Zaltbommel schreef op 26 september 2021 om 09:42:
Werkelijk fantastische catering Suus. Er hebben 20 mensen genoten van het eten vers fruit en de bijgeleverde drank! Een aanrader
Suzan chen Suzan chen uit Zaltbommel schreef op 6 december 2020 om 10:33:
Het jaar is weer bijna om, het is een bijzonder jaar geweest, vooral de onzekerheid, het is bij ons ook te merken,
Maar we hebben het door gestaan, we mogen open blijven, en iedereen is nog steeds gezond en wel, zo blijven we een sterk team, en ons werk goed kunnen blijven doen, toch komt er een enkele keer in het jaar voor van dat top drukte, dat de planning in de soep loopt, het kan door dat er een collega is uitgevallen, of onverwachte top drukte, waardoor klanten extra lang moesten wachten, en dat is zeer vevelend, maar we waarderen zeer dat klanten daar vol begrip voor tonen!
LHierbij names het team van Suusโ€™garden, willen we u graag bedanken voor uw zeer goede waarderingen en uw super goede geduld. En wensen u alvast fijne feestdagen, en in 2021 weer een gezond en smakelijk ๐Ÿ˜‹ jaar mag worden !

Met zeer vriendelijke groeten,
Team Suusโ€™garden
Meeder Meeder uit Zaltbommel schreef op 28 februari 2020 om 17:02:
Afgelopen dinsdag meerdere menu's afgehaald, maar Suus... Wat een feestje!.. Het wordt steeds beter.. Wat een heerlijk eten... Mals vlees....lekker gekruid, fantastische loempia, helemaal top!
Nel Teunissen Nel Teunissen uit Zaltbommel schreef op 26 september 2019 om 18:29:
Vandaag hebben wij genoten met onze kinderen en kleinkinderen van het heerlijke eten wat wij bij jullie hadden besteld! Dankzij jullie eten was ons feestje zeer geslaagd! Dank!!!
Kim Baez Mejia-Voorend Kim Baez Mejia-Voorend uit Zaltbommel schreef op 30 juni 2019 om 13:20:
Beste Suus,

Het buffet was heerlijk en zeer goed verzorgd! Iedereen was erover te spreken! Complimenten hiervoor en dank!

Groeten Kim
Monique de groen Monique de groen uit Zaltbommel schreef op 10 mei 2019 om 18:59:
eten is heerlijk zeer tevreden top
De wit De wit uit Kerkwijk schreef op 4 april 2019 om 18:03:
Het maand menu is het zelfde als in maart zie liever het menu van februari terug komen
De Groot De Groot uit Hurwenen schreef op 26 december 2018 om 08:53:
Beste Suus, ook dit jaar traditiegetrouw op 1e Kerstdag voor de hele familie eten bij jullie besteld. Wederom perfect en heerlijk, bedankt! :dance: Fijne dagen en een gezond en gelukkig 2019...
Suus Garden Suus Garden uit Zaltbommel schreef op 18 september 2018 om 20:21:
Beste klanten,
Super geweldig gevoel, om complimenten te krijgen, ๐Ÿ˜€
Hartelijkdank voor uw waardering!
We doen ons alle uiterste best om de kwaliteit van ons producten zo goed en lekker mogelijk te houden. En uiteraard de wachttijd zo kort mogelijk te houden.
We koken graag verantwoord! :grad: :grad:
Totgauw ๐Ÿ˜€

Met vriendelijke groeten,
Suzan
Names team van Suusgarden
Familie Vos Familie Vos uit Gameren schreef op 28 augustus 2018 om 22:56:
Afgelopen zaterdag buffet voor 60 personen verzorgd. Keurig op tijd geleverd. Kwaliteit was geweldig en de hoeveelheid meer dan genoeg.
Voor herhaling vatbaar.
B.Alta B.Alta uit Schoonhoven schreef op 13 mei 2018 om 19:41:
Vandaag , zondag 13mei (Moederdag ) eten besteld.
Wachttijd was ongeveer een uur. Werd iets langer door de gigantische drukte. Was even hecties in de keuken , maar ik (en mijn beide collega's van RWS) willen jullie onze complimenten geven voor de topkwaliteit eten die jullie ondanks de drukte hebben geleverd.
Wij waren al super enthousiast over jullie eten en dat is wederom het geval.

Tot snel,

Groeten van de bemanning van RWS
Suus Garden Suus Garden uit Zaltbommel schreef op 2 oktober 2017 om 15:00:
beste Guido en Trudy, super bedankt voor uw waardering en vertrouwen. wij zijn graag tot uw dienst. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

met vriendelijke groeten,
team Suus'garden ๐Ÿ˜Ž
Guido Vlek Guido Vlek uit Rossum schreef op 21 juli 2017 om 10:56:
Hoi Suus, bij deze willen we hartelijk danken voor de geweldige catering op mijn 50e verjaardag afgelopen Zaterdag 15-07-2017. het geleverde eten was meer dan genoeg en de gasten waren allemaal onder de indruk van kwaliteit en smaak. Top geregeld. Dank je wel, en als ik 60 word weet ik al wie ik mijn catering laat leveren. Grtz Guido & Trudy
Suus Garden Suus Garden uit Zaltbommel schreef op 3 juli 2017 om 14:53:
beste klant,
bij deze willen we u graag bedanken voor uw tips en opmerkingen.
bij twijfel aan uw bestelling of het compleet zal zijn, kunt u op de avond zelf altijd even bellen, dan kunnen we het samen nachecken. we garanderen dat het maand menu wel ruimvoldoende is voor 2 personen.

aangezien dat bij ons een kleinschalig restaurantje is. kunnen we onze klanten iets meer aanbieden voor afhalen en catering, in het restaurant gedeelte is inderdaad iets te klein om iets moois van te kunnen maken. ๐Ÿ˜ฅ maar we zijn wel aan het sparen voor nieuwe meubels. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜Ž ๐Ÿ˜Ž
wilber wilber uit Rossum schreef op 18 mei 2017 om 09:33:
Gisteren chinees gehaald. Telefonisch de bestelling doorgegeven. Op afgesproken tijd was ik er en toch moest ik minimaal 15 minuten wachten. Ik had het volgende besteld, " het maandmenu en dat uitbreiden voor 8 personen". Bij het uitpakken van de bestelling was de hoeveelheid minder als ik had verwacht en vermoede ik dat de bestelling niet compleet was. Het eten was lekker
Renรฉ Lรถwik Renรฉ Lรถwik uit Zaltbommel schreef op 10 april 2017 om 16:59:
Onlangs (voor het eerst) een maaltijd afgehaald.
Duurde even voordat het klaar was, maar het wachten werd beloond met een prima maaltijd.
Het restaurant nodigt echter niet uit om er te gaan zitten.
Het was er koud en absoluut sfeerloos.

Misschien de entree verder aftimmeren en voorzien van een dubbele deur.
Daarna het meubilair vervangen voor iets betere kwaliteit!?